ІРІКТЕУ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ
1. өтінім
Сіз өтінімді сайтта немесе телефон нөмірі бойынша қалдырасыз
2.кеңес
Біздің менеджерге кеңес беру және кездесуге уақыт бөлу
3.CRM қызметтерін таңдау
Біздің менеджер сізге қажетті CRM функцияларын таңдауға көмектеседі сіздің тапсырмаларыңызға арналған жүйелер
4.шарт
CRM қосу шартын жасасу.
5.Төлем
Сіз төлем жасайсыз. NLS KAZAKHSTAN деректері
6.CRM теңшелімдеу
Жұмысты бастау үшін біздің маман CRM орнатады
7.Қызметтердің интеграциясы
Телефония, сайт, қызметкерлердің поштасы, әлеуметтік медиа және т. б. сияқты таңдалған қызметтерді қосу.
8.тексеру
Жүйе есептерін тексеру және теңшеу
9.ТЕХҚОЛДАУ
NLS KAZAKHSTAN 24/7-ден техқолдау
Барлық қоңыраулар, хаттар, сайттағы және әлеуметтік желілердегі клиенттермен чаттар CRM-да сақталады
Сайттағы онлайн-чат - барлық хабарламалар бірден CRM-ға түседі және менеджерлер арасында бөлінеді
Клиенттерден кіріс сұратулар кезінде міндеттерді автоматты түрде қою
Сіздің клиенттеріңіз үшін sms жөнелтімдер мен e-mail-ды күйге келтіру
Сатылымдар жоспарын бөлу. Жұмыс кестесі
1С-пен деректермен алмасу. Актілерді, шоттарды, сенімхаттарды және басқаны басып шығару
Бір шертумен өзіне, әріптестеріне және қол астындағыларға міндеттер
Міндеттерді өз ережелері бойынша бөлу. Мерзімдер, жауапты тұлғалар, сатылар және тағы басқалар
Мерзімдерді бақылау. Мерзімі өткен міндеттер және мерзімі жақындаған міндеттер туралы ескертулер
Рөлдер – жауапты тұлға, қоюшы, байқаушы
Әр алуан қатысушыларға арналған қолжетімділік құқықтары
Моб. қосымшадағы немесе email-дегі жаңа міндеттер және басқа хабарламалар
Жанды лента – қызметкерлер арасындағы жылдам талқылау. Әр түрлі оқиғалар туралы жетістікпен бөлісу мүмкіндігі
Барлық жұмыс құжаттарын бір жерде сақтау мүмкіндігі
.docs, .xlsx пішіміндегі құжаттарды және жүктеусіз басқа құжаттарды көріп шығу. Редакциялау мүмкіндігі
Күнтізбе. Міндеттерді жоспарлаушы
Жұмыс топтары, қыметкерлерді бөлімдер бойынша бөлу және қолжетімділікті бақылау
Бизнес-процестерді теңшеу. Демалыстарды, шоттарды, іссапарларды және т. б. сәйкестендіруді теңшеу. Кейінгі міндеттерді автоматты түрде тағайындау
Барлық қоңыраулар, хаттар, сайттағы және әлеуметтік желілердегі клиенттермен чаттар CRM-да сақталады
Сайттағы онлайн-чат - барлық хабарламалар бірден CRM-ға түседі және менеджерлер арасында бөлінеді
Клиенттерден кіріс сұратулар кезінде міндеттерді автоматты түрде қою
Сіздің клиенттеріңіз үшін sms жөнелтімдер мен e-mail-ды күйге келтіру
Сатылымдар жоспарын бөлу. Жұмыс кестесі
1С-пен деректермен алмасу. Актілерді, шоттарды, сенімхаттарды және басқаны басып шығару
Бір шертумен өзіне, әріптестеріне және қол астындағыларға міндеттер
Міндеттерді өз ережелері бойынша бөлу. Мерзімдер, жауапты тұлғалар, сатылар және тағы басқалар
Мерзімдерді бақылау. Мерзімі өткен міндеттер және мерзімі жақындаған міндеттер туралы ескертулер
Рөлдер – жауапты тұлға, қоюшы, байқаушы
Әр алуан қатысушыларға арналған қолжетімділік құқықтары
Моб. қосымшадағы немесе email-дегі жаңа міндеттер және басқа хабарламалар
Жанды лента – қызметкерлер арасындағы жылдам талқылау. Әр түрлі оқиғалар туралы жетістікпен бөлісу мүмкіндігі
Барлық жұмыс құжаттарын бір жерде сақтау мүмкіндігі
.docs, .xlsx пішіміндегі құжаттарды және жүктеусіз басқа құжаттарды көріп шығу. Редакциялау мүмкіндігі
Күнтізбе. Міндеттерді жоспарлаушы
Жұмыс топтары, қыметкерлерді бөлімдер бойынша бөлу және қолжетімділікті бақылау
Бизнес-процестерді теңшеу. Демалыстарды, шоттарды, іссапарларды және т. б. сәйкестендіруді теңшеу. Кейінгі міндеттерді автоматты түрде тағайындау
Біздің инженерлер кез келген техникалық мәселелерді тегін шешеді, мейлі ол сайтты тасымалдауға, хостингті баптауға немесе тағы басқаға көмек болсын. Сіз оларға тәуліктің кез келген уақытында хабарласып, бірнеше минут ішінде көмек ала аласыз. Тіпті демалыс және мереке күндері
Барлық қызметтер бағасы ҚҚС-сыз көрсетілген
лицензия 12 ай
Экстранет
eCommerce-платформа
лицензия 12 ай
Экстранет
eCommerce-платформа
Онлайн құжаттар
«Битрикс24» – міндеттермен, жобалармен және құжаттармен ұжымдық жұмыс істеуге, тиімді ішкі коммуникацияларға арналған компанияның ішкі ақпараттық ресурстарын басқару жүйесі.
Өз корпоративтік порталыңды құру үшін екі нұсқа бар: Бұлтты сервис және Қораптық
Бұлтты нұсқаның артықшылықтары: ештеңені орнатудың және теңшеудің қажеті жоқ. Сіз қызметке тіркелесіз — және бірден корпоративтік порталыңызбен жұмыс істей бастайсыз, қызметкерлерді шақырасыз, бұлтты қызметтің барлық мүмкіндіктерін пайдалана бастайсыз.
Егер Сіз порталдың сіздің серверлеріңізде орналасуын қаласаңыз, сондай-ақ жеке бизнес-логиканы немесе портал интерфейсін теңшеу қажет болса, онда сіз «Битрикс24» сервисінің қораптық нұсқасына назар аударуыңыз керек
Біз әрдайым көмектесуге дайынбыз және сізбен таяу уақытта байланысамыз
Бизнеске арналған интернет
10 Гбит/с. Оптоталшық бойынша. Біз Алматы және Астана БО-дың көпшілігінде қатысамыз
Кеңсеге IP-телефония
Виртуалды АТС. Жылдам, сенімді, сапалы. Әдемі нөмірлер
Бизнеске арналған бейнебақылау
Дайын шешім. Қалтаңыздағы бейнебақылауға қол жеткізу
CRM және бизнеске арналған софт
Сіздің бизнесіңіздің тапсырыстарын басқаруды автоматтандырыңыз
IT аутсорсинг
Компьютерлерге, принтерлерге және т.б. қызмет көрсету. Серверлерді қолдау. Желілерді орнату
Хостинг және серверлер
Серверлерді жалға алу, серверлерді орналастыру, VPS/VDS, бұлтты сақтау, VMware, IaaS
Шарт бойынша жұмыс істейміз, барлық қажетті жабу құжаттарын ұсынамыз. Қолма-қол ақшамен, қолма-қол ақшасыз, шот бойынша төлеу.
Алматы мен Астанадағы 6 деректер орталығы. Меншікті магистральды желі. Барлық қажетті жабдық әрдайым бар болады.
Біздің шешімдеріміз шағын және ірі бизнеске арналған. Ыңғайлы NLS жеке кабинетінің көмегімен сіз қосымша қызметтерге оңай тапсырыс бере аласыз.
Біздің операторларымыз, менеджерлеріміз, инженерлеріміз, IT мамандарының командалары әрқашан сізге көмекке келуге дайын. Біз проблемаларды олар пайда болғанға дейін алдын аламыз.